اومدم صرفا چند کلمه ای از حال این روزا بنویسم و برم ...
هیچ چیز تازه ای نیست ! هنوزم بولد ترین هایلایت روزم میشه خوندن زبان و کارای این چنینی ... که خوب البته برای خودم کم نیست . موزیکای تمرکزی و آلفا ویو میذارم، متد های تمرکز رو اجرا میکنم و چند ساعتی از روز رو قشنگ تو دنیای خودم زبان میخونم و کیف میکنم . گرچه که این دفعه براش هدف جدید ساختم اما کلن من زبان خوندن رو دوست دارم ، قبلن هم این رو بارها گفتم ! با یاد گیری یه زبان آدم به فرهنگ اون کشور هم دسترسی پیدا میکنه . وقتی شوخی ها و کنایه ها رو میفهمی بعضـی موقع ها چیزهایی از دهه های اخیر هم دستت میاد مثلا یه شو تلویزیونی که سالها محبوب مردم اون کشور بوده و شوخی هاش مث مردم ما که هنوز میگن خوب بیییید؟!!! اوناهم دقیقا یه چیزایی دارن دیگه... خلاصه که خیلی شیرینه !
الان اکثر دهه هشتادیا میبینم زبان انگلیسیشون تو سطح خوبیه و وااااقعا حالم خوب میشه. اروپایی هارو میبینی از سن کم چندین زبان رو همزمان تو مدرسه یاد میگیرن ... واقعا کاش این موضوع تو فرهنگ ما هم بیشتر تشویق میشد به جای چپوندن عربـی و چیزایی که واقعا بدرد آیندمون نمیخورن (چون که خوب واقعیت رو بخوای در نظر بگیری چند درصد به کشورهای عربی سفر میکنن یا تو کار لازمشون میشه یا چیزی) زبان دوم و سوم رو برامون جدی میگرفتن شاید بهتر بود ...
مدرسه ما مثلا در این زمینه میخواست فعالیت کنه برامون کلاس فرانسه گذاشت ، یادمه اونقدر کلاسش حوصله سر بر بود که هیچکدوممون رغبت نمیکردیم که دنبالش کنیم !

غیر از اون وقتم به یه سری پادکست های توسعه فردی و Mindfulness و کتاب های دوست داشتنیم میگذره ، خوشحالم دوباره کتاب خونیم رو شروع کردم ^_^ امیدوارم همین جوری ادامه پیدا کنه ... هدفم اینه که به یه سطحی از آلمانی که رسیدم کتاب خوندن به آلمانی رو هم شروع کنم یادمه یه موقعـی خوندن کتابای انگلیسی برام غیرقابل باور بود و همین چند ماه پیش دیگه رسما کتاب های هزار صفحه ای رو دستم میگرفتم و بدون هیچ مشکلی میخوندم و لذت میبردم . الان آرزومم برای آلمانی همینه این که راحت بخونم و حرف بزنم و ازش لذت ببرم ! یوتوبرای آلمانی رو که نگا میکنم کلـی از اعتماد بنفسم کم میشه همینجوری با دهن باز زل میزنم که این چی گفت پشت سر هم ؟! تو دلم خالی میشه که نکنه چیزی که راجع به آلمانی میگن درست باشه و من هیچوقت نتونم توش روون و خفن بشم ؟! آخرشم در نهایت مث این هندیا که انگلیسی رو با لهجه غلیظ حرف میزنن ! آخه خوب من همونی بودم که تو کلاسمون به همه امید میدادم که زبان همش خوندنه ! بخونید و خفن بشید و ازین راه به اون چیزایی که میخواید برسید ...
دلم برا کلاس زبانمون تنگ شده ... تنگ که نمیشه گفت ... باید جلو رفت ... افق رو به رو رو دید ! امیدوارم همشون ، همشون موفق بشن ! سبا ، هلیا و عرفان ، ترانه و مهدی ، دوستای خودم نگار و ملیکا ...
دیشب ملیکا به مونیخ پرواز داشت ، قلبم باهاش بود براش دعا کردم یه کالج عالی قبول شه و اون خانوم دکتری بشه که میخواد چیزی که لیاقتش رو داره ! من و نگار همسنیم نگار یه سال از من بزرگتره اما طفلکمون ملیکا همش 20 سالشه ، قربونش برم عین خواهر کوچیکترمون میمونه بس که ماهه شیرینه دوست داشتنیه ! نمیدونید چقد برای هدفش تلاش کرد و میکنه ... بخدا این آدمارو که میبینما ، میگم موفقیت برای اوناست پس برای کیه ؟! اگر نشستی تو خونه و هیچکاری نکردی چرا فکر میکنی باید چیز خوبی از آنت بشه ؟! باید پاشی یه کاری بکنی ... ملیکا حتی بعد از آزمونش روزانه 6 ساعت زبان میخوند معلومه که عین بلبل برامون خوش زبونی میکرد و تند تند اپلیکیشن ـآشو بدون کمک کسی میفرستاد ! و درآخر از 5 تا کالج جواب گرفت ... و مطمئنم همون کالج ای هم که میخواد قبول میشه و میره ... اصن هرچی انرژی مثبته برای این جوجه باشه ^_^

آقا یه چیزی بگم ؟! من تنهاییم رو خیلییییی دوست دارم ، میخونم میرقصم غذا میپزم و کارامو میکنم و واقعا سخت میشه که من دلم برای شلوغی تنگ بشه ! واقعا دیروز داشتم فکر میکردم عمرا نمیتونم تنهاییم رو با کسی قسمت کنم ! اوکی بیبی یه ساعاتی از روزم رو میگیره اما مثلا نمیخوام در قبال یه بچه یا سگ یا یه موجودی که بهم نیاز داره مسئول باشم ... آزادیم رو ، افق رویاهام رو تو حباب کوچیک خودم دوست دارم ، خیلی خیلی دوست دارم ! دوستا هم هستن برای خندیدن برای لحظات خوش اما ... 
+ تنها چیزی که تنهایی دوست ندارم شباست ... اونم بخاطر این که موجود بسیار ترسویی ام وقتی شب تنهام پلک رو هم نمیذارم :( اینش خیلی بده ...
+ اوخ یه چیزی که جدیدا بهم اضافه شده و قبلا نبود درد ستون فقراته که نمیدونم چه کوفتیه و چرا به وجود اومده اگر کسی پیشنهادی داره بگه واقعا دردش داره اذیتم میکنه !

+ حدودا 12 روز دیگه بیبی جانم تو بغلمه ^_^
امیدوارم این تایم اومدنش برامون خوب باشه بهمون خوش بگذره ! کلی کارای آرایشگاهی و خرید دارم که هنوز نکردم ! و اینکه اگر میشه یه کادو مردونه 1-2 تومنی پیشنهاد بدین واسه تولدش مرسی عزیزانم 

همین دیگه ! روز و روزگارتون قشنگ !