این صبح ـآی درونـی انتظار یه جوری دست ـآی منو به صفحه بلاگ میکشونن ، یه جور کشش به وصل شدن و حرف زدن و خـآلی شدن . هرچند من اونقدر پُـرم که با گفتن خالـی نمیشم ... همه این روزا میگن دو هفته تنهـآیی خونه آزارت نداد ؟! اذیت نمیشـی ؟! نه من حتـی میل به ازین تنهـاتر شدن دارم ، این که برم یه گوشه نآآشنا فقط و فقط برای خودم باشم، برای خودم زندگـی کنم فقط و فقط مسئول خواسته ها و نیازهای خودم باشم ! یه شو باکس هم کافیه ... فقط دلم خوش باشه ... دلم میخواد فرصتـی که بهم دست نداد رو تو این سنم داشته باشـم و خودم رو کشف کنم ! انگار زن ایـرانی محکومه که هر زمان با وجود اطرافیـان از حضور خودش غافل باشه و همیشه در نقش دختر همسـر مادر ایفای نقش کنه ، راستیتش خستـه ام ازین اطرافیـان دوسشون دارم اما ... ولش کن !

دلیل این که این حرف ـآرو میزنم شاید رابطه امه ، رابطه ام خوب نیست و منم به تابعش حس خوبـی ندارم ! من برخلاف بیبی نمیندازم گردن دوری و لانگ دیستنس ... که تازه برعکس فکر میکنم آدما با یه سال لانگ دیستنس میتونن محک خوبـی بخورن ... هوم دلم میخواد بابتش گریه کنم اما شونه ای هم برام نیست ! چقدر دوستـی خوبه وقتـی همه چیز انقدر پیچیده نیست . وقتـی هیچوقت انقدر تو رابطه خسته نمیشـی ! من به غایت خسته ام ... از حرف های نزده ... مشکلات حل نشده ...
قبلا اینطوری نبود رابطمـون شایدم بوده و من ساده گیرانه رد شدم. محسن اینطـوریه که از حرف زدن فرار میکنه ، هر حرف جدی ای که باشه هرچیـزی! و وقتـی بهش فشار بیارم هم قهـر میکنه ، قهر به این معنا که حرف نمیزنه الانم که تو لانگ دیستنس ایم جواب پیام نمیده و ایگنور میکنه ...
حالا بعد یه مدت اینطوری شدم که این کاراش تراماتایزم کرده وقتـی جواب پیامام رو نمیده تپش قلب میگیرم عصبـی میشم خیلی حال بدیه ! میدونی ؟! خیلی سخته ! آدمی که کنارته جوابتو نده تهش میری تو صورتش حرفاتو بهش میزنی زنگ میزنی و ... ولـی آدمی که تنها دریچه ارتباطـی من باهاش همین گوشـی بیصاحابه و همین رو میبنده ...! و بعد چندساعت که من حسابی حرص خوردم و numb شدم میگه دلم برات تنگ شده و عاشقتم و ... 

یو نو وات ؟! منم دوسش دارم ... عین خون تو رگام ، عین اکسیژن برای ریه هام ، از خود زندگیم بیشتر اما تا کجا تا کـی قراره مسائل بدون حل شدن بمونن ؟! خسته ام ازین چرخه تکراری ! هر چند میدونم هنوز توشم و ادامه داره .....
نمیدونم من چمه چه مشکلـی دارم و یا اصن این مشکله یا نه اما وقتـی من حال روحیـم خوب نیست رو تک تک لحظاتم تأثیر میذاره نمیتونم تو لحظه ها غرق شم و فراموش کنم ! دیروز خونه داداشم بودم قصد داشتم عین محسن رفتار کنم ، قدری که بهم اهمیت میده براش وقت بذارم ... همیشه هم خوب نتیجه معکوس میده ! تیپیکال پسر ایرانی : محلش ندی آشتی میشه و عاشق میشه دوباره ! یعنیاااا پیش خودم فکر میکردم اگر همچین حالتـی پیش بیاد و محسن قهر کنه تو خونمـون قطعا حتی باهاش سر یه میزم نمیشینم ناهار شام بخورم پا میشم از خونه میزنم بیرون حوصله تحمل بچه بازی رو از نزدیک ندارم . فقط یکی باید کمکم کنه درین مواقع معتاد نشم :))

دیروز واسه این خونشون رفتم که از قبل بهشـون قول داده بودم تنهـآم سر میزنم و میبینمشـون ! شنبه اول قرار بود برم که رسیدم خونه رو تمیز و مرتب کردم و خودم حموم کردم و تا بخوام به خودم بجنبم شب شده بود و بابام هم از مسافرتش برگشت اما خوب قبلش قول دیروز یعنـی یکشنبه رو داده بودم که دیگه کنسل نکردم و رفتم !
یعنـی من این قند و نبات هفت ماهمون رو میبینماااا میخوام قورتش بدم ، دیروز یه دلبری ای برام میکرددددد ، تمام مدت با چشمای درشتش زل میزد بهم و میخندید از خودش صدا در میاورد خیلی خیلی خواهرزاده برادرزاده هام رو دوست دارم اما هرچقدر میبینمشون بازم بیشتر دلم قرص میشه که بچه نمیخوام ! واقعا من حوصله از خود گذشتگی و صبوری مادرانه رو ندارم به نظرم ارزشش رو نداره ! زمانی رو که میتونی برای رشد فردی خودت بذاری بذاری برای موجودی که یه روزی ترکت میکنه و ماحصل کارتم به خودت بر نمیگرده ... اینا برای خودمه اما خواهر زاده برادر زاده هام رو انقد دوستشون داررررم که دوست دارم اگه بتونم تموم دنیا رو براشون بخرم اینکارو با جون دلم میکنم اینو جدی میگم !

حتی مادر پدرشونم برام خیلی عزیزن واقعن عروسـمون رو عین خواهرم شاید بعضـی جاها صمیمی تر دوسش دارم، خیلی خوبه اعضای جدید خانواده برای آدم به اندازه اعضـای قدیمی عزیز و صمیمی باشن بنده خدا کلی غذا برای ناهار و شام درست کرد قرمه و ماهی با قیمه کلی حرف زدیم و از مردای ایرانـی غرغر کردیم. 

اوم دلم میخواد مث خودم یه جا جواهری براش بخرم اما جا جواهری خودم سفارشش 3 ماه طول کشید برا اون آماده اش رو میگیرم برای بنیامین و نیکا هم که مدرسه و مهدکودک میرن ظرف غذا میخوام سفارش بدم این ماه کلـی جمع کرده بودم پولامو که باهاشون یه کارایی بکنم اما ولش کن حس میکنم این بچه ها دلشـون خوشال بشه بهتره ^_^

 

+ میگذره این روزا اما ... من ازین روزا نمیگذرم ...

+ آهنگ Numb little bug خود خود منه !